Karkkilakko pitää edelleen, mutta eksyin vahingossa Arnoldsiin donitsille ja kahville. Hups. Mutta eihän sitä oikeastaan edes lasketa, kun siellä oli sellanen kahden euron tarjous, sehän on siis vain säästämistä että ostaa tollaisia herkkuja :)

Taas yksi päivä lähempänä muuttoa :). Mitään järkevää en saanut tänäänkään aikaiseksi, pyörin tosiaan töiden jälkeen vähän kaupungilla ja yllätysyllätys, taas tarttui uusi toppi mukaan. Mutta täytyyhän sitä meidän aurinkolomaa varten olla uusia vaatteita :). Tänään soiteltiin kaverin kanssa ja ollaan molemmat niin innoissamme reissusta vaikka siihen nyt on kaksi viikkoa vielä aikaa. Sama se siis vaikka täällä vain ilman kylmenee ja topeista ei paljon iloa enää kuukauden päästä ole, pääasia että siellä on kaikki tarvittava ja tullaan kotiin ruskeina ja onnellisina, (ja luultavasti erittäin väsyineinä...)

Yllätyin kun VM soitti mulle tänään töiden jälkeen. Se ei ikinäikinä oo soittanu noin vain keskellä päivää ja jutellu noin vaan normaaleja. Hassua. Tai oikeastaan erittäin pelottavaa.. Sillä se on just sellanen tyyppi josta mun pitäis pitää itteni kaukana jos mulla ois vähänkin järkeä päässä. Tai muuten taas käy niin että mä meen ja ihastun ja rikon taas itseni kun oikeasti tajuan ettei meistä voi ikinä tulla onnellisia yhdessä. Miksi vaan kaikki väärät tyypit on niin ihania? Tai no, kai mä yritän alitajunnassa vain suojella itteäni hengailemalla ihan vääränlaisten ihmisten kanssa, niin ei tarvi alkaa mihinkään vakavaan eikä taas joutua vaaraan että sattuu oikeasti. Helppoa, mutta varmaan aika tyhmää..

Näin bussin ikkunasta yhden nuoren tytön, joka kirjoitti tekstiviestiä pysäkillä. Se tyttö oli niin onnellisen näköinen, kun se silleen hymyili ja naureskeli itsekseen samalla kun kirjoitti. Tuli itellekin hyvä mieli. Ihana nähdä noin onnellisia ihmisiä, vaikkakin ihan tuntemattomia ja ihan ohimennen :)

Ja ai niin muuten. Kertokaa joku viisas mulle mitä voi ostaa kihlajaislahjaksi pariskunnalle joka on tosi ihana mutta jota näkee harvoin, niin niitä ei älyttömän hyvin tunne? Mulla ei oo aavistustakaan!