Ainiin, unohtui sanoa.

Mä tunnen itseni nykyään ihan rappioituneeksi ihmiseksi. Mun tupakkalakko loppui aikoja sitten, eikä toivottakaan uudesta ole. Jos ei mun pirullinen suunnitelma siitä, kuinka poltan tulevan viiden päivän aikana niin paljon etten enää sen jälkeen kykene, toimi :). Tuntuu vaan että olen tunkkainen ja haisen pahalta sen takia koko ajan.

Ja lisäksi mä juon paljon. Tai no, emmä juo paljon, muut vaan juo vähän :D. Ei mun tavat mielestäni ole muuttunut, mutta jotenkin tuntuu että kaikki kaverit jumittaa hieman ja sanoo että otetaan vähän rauhallisesti taas. Tai ei käy baareissa niin usein kuin mä käyn. Mutta hei, hyvä puolustelu mulla ois ihan vaan se, että mun on pakko mennä ja tehdä että mulla olisi vähän edes sosiaalista elämää. Mä en voi jäädä lauantai-illaksi kotiin poikakaverin kainaloon, vaikka välillä sitä mielellään tekisin.

Ja no joo, onhan mun parhaan kaverin alkoholistipoikaystävä aina mua pahempi :).

Mutta tosissaan, en tiedä pitäiskö mun huolestua vai etsiä uusia sinkkukamuja :D