Mitä teit tasan vuorokausi sitten?
Odottelin bussia rautatieasemalla, kun kaveri lähti tuusulaan.

Kuinka tutustuit henkilöön, joka on kännykkäsi numeroluettelossa seitsemäntenä?
Se on meidän koulussa ja meillä on ollut jotain samoja luentoja. tais olla jopa meidän tuutoriryhmässäkin..

Onko sinulla paljon rutiineja?
no ei kovin paljon. paitsi että aina aamulla pitää käydä kattoon ihan samat nettisivut samalla kun syö.

Miksi asut siellä missä asut?
Siksi koska sain töitä täältä ja tää oli paras kämppä minkä niin nopeesti sain. kerta.

Osaatko sanoa (kalenteriin katsomatta) monesko päivä tänään on?
oisko 20? emt.

Koska viimeksi teit itse ruokaa?
öö mä en oo pitkään aikaan muutaku lämmittäny jotain pakastepitsoja. Paitsi ke tein muuten lämppäreitä, ne kai lasketaan?

Muistatko, minkä cd:n ostit ensimmäiseksi?
oiskohan ollut DJ Bobo :D

Millaisessa asennossa olet tällä hetkellä?
istun sohvalla jalkojen päällä ja läppäri sylissä.

Mitä haluaisit huomenna tapahtuvan?
haluisin saada gradua eteenpäin ja tavata elämäni miehen :). Ensimmäinen voisi onnistuakin..

Kuinka paljon salaisuuksia sinulla on?
Hmm. ei mitään kauheen isoja kai.. ehkä jottain semmosia mitä vähän kieretelen ja kaunistelen ku kerron kavereille.

Näetkö paljon unia? Kerro viimeisin :).
näen mä aina joskus, menee oikeestaan sillain kausittain. viimesin minkä muistan liitty jotenki meidän koiraan ja meidän kuolleeseen kissaan ja ne karkaili. ja siellä oli mun ärsyttävä tuttu josta ei ollu yhtään apua vaikka ne kuinka karkaskin :D

Aistitko, jos sinua tuijotetaan?
ehkä joskus?!

Ketä kättelit viimeksi?
eilen yhtä kaverin kaveria ku kaveri esitteli sen mulle.

Mitä näet kun suljet silmät?
mustaa ja valoläikkiä

Kuinka monet kengät omistat?
kesällä laskin että 29 paria. ja lisää oon ostanu varmaan 7 paria? mut kaikkia en käytä. Oon kenkäfriikki, etsin täydellisiä koko ajan..

Kuinka suuren joukon edessä olet esiintynyt?
varmaan joku 50-100? eiku oon tainnu joskus ala-asteella koulun edessä esittää jotain, sillon varmaan ollu enemmänkin porukkaa. emt.

Mikä oli päivän paras juttu?
Mun uus poncho. Ja suklaamuffinssi minkä söin :)

Luokitteletko ihmisiä?
Toki?

Kuinka korkealta katselet maailmaa?
söpön sopivan korkealta :)

Kerro joku viehättävä piirre ihmisessä.
Turvallisuus rehellisyys harteikkuus (miehissä!)

Oletko tullut enemmän äitiin vai isään?
Ehkä äitiin..?

Mikä oli suurin huolesi lapsena?
Kun olin yksin pelkäsin tulipaloa aina.

Uskotko ihmeisiin?
Aika realisti oon..

Kumpi on kiireisempää aikaa; arki vai viikonloppu?
arki kai. vaikka töitä ei joka päivä olekaan..

Olitko iloinen herätessäsi aamulla?
En koska väsytti ihan hulluna ja tiesin että pitää imuroida ihan heti.

Oletko tavannut isovanhempiesi vanhempia?
En oo, ne ois jo tositosivanhoja

Mikä tappaa kiinnostuksen (ihmisistä puhuttaessa)?
Tyhmät mielipiteet ja turha kälätys.

Oletko kateellinen muille ihmisille?
Olen varmaan vähän liiankin usein. Niille joilla on kaikki aina hyvin ja helppoa.

Oletko ollut kirpparilla myymässä?
Jep. joskus teininä.

Koska eletään elämän parasta aikaa?
Nytkai? Tai menijo?

Kuinka monta serkkua sinulla on?
23?

Kirjoitatko päiväkirjaa?
Nuorena enemmän. Nykyään lähinnä vaan tietsikalle, en jaksa oikein käsin kirjotella. ja sitäkin aika vähän..

Mikä muistuttaa viime kesästä?
oikeestaan ei mikään :)

Olemmeko kaikki jollekin tai jotenkin korvaamattomia?
Ainakin ois kiva ajatella niin.

Kuvaile hiustesi luonnollista väriä.
Ei-minkään-värinen.

Kenen nimipäivä on syntymäpäivänäsi?
Mää en muista!! Eikä mulla oo kalenteriakaan tässä justnyt

Oletko koskaan käynyt vessassa elokuvateatterissa leffan aikana?
Mulla on sellanen fiilis että kävin titanicin aikana, mutta voi myös olla että en käyny vaan oli vaan kova hätä.

Onko sisäinen kauneus vain rumien puhetta?
eikä oo ku onhan sitä olemassa, mutta kyllä ois kiva jos ois ulkoisestikin kaunis :)

Menetkö koskaan nukkumaan meikit naamassa?
joo monestikin

Osaatko keittää riisiä?
osaan jos luen ohjeita :)

Joo tylsistys.