Taas tajuaa kuin kamalia miehiä tuolla maailmalla on liikkeellä. Alan olla entistäkin vakuuttuneempi siitä että sitä hyvää tyyppiä ei välttämättä kovin helposti löydykään, kun kaikki jotka tulee vastaan on vaan tyhmiä. Anteeksi.

Eilen oli tosi suloinen mies baarissa, ja meillä synkkas hyvin. Jätkä oli kuitenkin ihan pikkusen etäinen, niin mä sitten kysyin siltä suoraan että onko sillä joku nainen. ja olihan sillä. Miehet.. Ois se silti kovasti tahtonut mun luo yöksi ja mun puhelinnumeron, mutta eihän tuossa vaan ole mitään järkeä. Mä oon kyllä mielestäni sen verran hyvä tyyppi, että ansaitsen olla se ykkösnainen enkä joku turha pano jollekin paskalle jätkälle. Että sinne jäi :/. Kotimatkalla törmäsin sitten semmoseen suloiseen poikaan, joka saatto mut kämpille ja tuli parille viinilasilliselle. ja antoi mulle ehkä parhaan hartiahieronnan mitä oon koskaan saanut :D!. Että onhan noita kilttejäkin miehiä. Mutta tottakai, ei minkäänlaista tunnetta herännyt sitä kohtaan. ei mitään intohimoa. eikä sellasia tunteita voi pakottaa vaika kuinka tahtois..

Ja toinen juttu. Netin deittipalstoilla, ihan oikeasti! Miten ne kaikki miehet voi muka olla komeita ja urheilullisia ja mukavia ja luotettavia ja huumorintajuisia ja etkä tule pettymään ja tälläisia on harvoin vapaana?!? Ihmettelen vain että mitenhän ne raukat sitten ovat edelleen sinkkuja ja etsivät netistä seuraa. Ärsyttää, vois kai ihmiset edes joskus olla rehellisiä ja aitoja. Eihän tuollaista vaan voi valehdella, siitä jää pakostakin kiinni. Ja jos suhde alkaa valheella, niin mitähän siitäkin voi tulla?!

Mä oon kyllä nyt niin jotenkin vaan pettyny miehiin ja ihmissuhteisiin ja siihen että ihmiset ei voi olla rehellisesti mitä ne on. Ois niin paljon helpompaa kun ei tarvis miettiä ja pohtia että mitä uskoa ja mitä ei. Plaah. Aikuistukaa ihmiset!