Jännä, mut aina siinä sitten käy niin.

Jos päättää, että nyt loppuu kaikki sotku ja epäselvät ihmissuhteet, niin sittenhän niitä vasta alkaa eteen tullakin. No, itse vaan ei osaa pysytellä kai sitten niistä erossa. Ja varsinkin parin tyttö-breezerin jälkeen mä aina unohdan mun uskomattoman järkevät päätökset ja heitän aivot narikkaan.

Menin sitten työkaverin luo yöksi. Ei siis mitään järkeä :D. Vaikka aika suloinen se poika on, ja meillä oli tosi kivaa jutella ja... Ja hirmuisesti aamulla pelotti että nyt ei enää voida olla niinku normaalisti, mutta ei mitään ongelmaa. Töissä vaan oli vähän semmonen jännä fiilis, niinku että nyt meillä on yhteinen salaisuus jota ei muille kerrota :D. Tuskin siitä mitään vakavaa tulee, joten koitan sen vatvomisen ainakin jättää ihan kokonaan. Mut tulipahan taas tehtyä :/

Aloin miettiin että millaisen kuvan mä oikein annan itsestäni vieraille ihmisille. Mun toinen työkaveri sanoi että se järkytty eilen ihan sairaasti ku mä baarissa aloin polttamaan tupakkaa. Että sen mielikuva semmosesta kiltistä puhtoisesta tytöstä särkyi ihan täysin :/. Jännä juttu, emmä tahallani yritä esittää mitään muuta kuin mitä mä olen. Toisaalta, ehkä mä olenkin just sellainen kiltti tyttö jolla on vähän salainen maailma. Kuitenkin mä oon kotoisin niin eri maailmasta entä missä oon nyt pari vuotta asunut, niin kai siitä jäljet jää. Täytyy vain toivoa että toi puoli tekee musta vaan mielenkiintoisen. Hih. Tupakanpoltto sitä tuskin kyl tekee ainakaan :D

Ja sit tää tyyppi jonka luona olin yötä, sanoi kans että mä olen kyllä ihan erilainen mitä se kuvitteli. Ja se kans sanoi sitä mitä on kuullut monesti aikaisemminkin, että hassua kun voi olla ihminen niin avoin ja aito sitten pohjimmiltaan. enpä tiedä mitä ajattelisin, mut kiva kuulla välillä vieraiden ihmisten kommentteja, kun tutut on jo niin lähellä että ei ne osaa enää sanoa.

Mut kokeillaan uudestaan. Suhdesotkut loppui just nyt. Piste.