mä en tiedä ketään muuta joka söisi näin epäterveellisesti kuin minä. siis herkkujaherkkujaherkkuja vain koko ajan, ja jos en jaksa tehdä oikeaa ruokaa niin ei hätää, syödään tuosta pakastepitsa ja päälle karkkipussi :/. Ahdistus, tahtois olla sellainen raikas ja hyvinvoiva ja itsestään huolehtiva suloinen tyttö. Mut ei ihan onnistu.

Siitä mä oon kyl kiitollinen, että mun geenit ei oo oikein helposti lihovaa sorttia. Nimittäin muuten mä painaisin varmaan jotain 150 kiloo ja oisin koko ajan vaarassa saada jonkun sydänkohtauksen. Mut nyt on maha kyl hieman alkanut kasvaa, ja nyt soi hälytyskellot ja tarttis tehdä jotain.

Kukahan alkais mulle semmoseksi omaksi personal traineriksi ja motivois mua joidenkin taikasanojen avulla? Muuten mun kuntoilusta ei kyllä tule yhtään mitään.

Huoh.

Näen lentopalloilijan ehkä keskiviikkona :D. Vaikka se taas alkoi oireilla ja uhkaavasti näyttää että sairastuu flunssaan just nyt kun olisin sinne menossa. Onkohan tää merkki joltain korkeammalta taholta, kun viimeksi kävi nimittäin ihan samalla tavalla kun olin suunnitellut reissua tuonne itäsuomeen :)